Liikuntapalvelut


Hygieniaohjeet liikuntaryhmiin ja kerhoihin

  • Jos sinulla on lieviäkin flunssan oireita, jääthän kotiin!
  • Pese kädet/desinfioi huolellisesti heti tullessasi osallistumaan.
  • Hanskojen käyttö on suositeltavaa.
  • Muista pitää turvaväli muihin osallistujiin.
  • Yski hihaasi tai käytä kertakäyttönenäliinaa.
  • Ohjeita noudattamalla kaikki voivat osallistuaturvallisin mielin, kiitos!

Harrastekalenteri 18.1.-26.2. (ei viikolla 7)

Ma

klo 10.15-11.15 Aamupäivä treeni, alakoulu  

klo 18.00-18.45 Rytmillinen jumppa, alakoulu


Ti

klo 19.00-20.00 Yin jooga, alakoulu  

Keskitytään venyttämään ja rauhoittamaan kehoa.


Ke

klo 18.30-19.30 Sauvakävely, aloitus alakoululla 

Omat sauvat mukaan!  Pakkasraja on -20 astetta.


To

klo 18.00-18.45 HIIT-treeni, alakoulu 

Korkeatehoinen intervallitreeni eri tasoisille. 


Kunta tarjoaa liikuntahetket. 

Kokoontumisissa noudatetaan yleisiä hygieniaohjeita ja huolehditaan turvaväleistä.  

Tarjolla on myös ilmaiseksi henkilökohtaisia liikunta viikkosuunnitelmia, jotka tehdään lähtötasokyselyn perusteella. Tarpeen mukaan tulen myös mielelläni paikan päälle pitämään tunteja.  

Ottakaahan reippaasti yhteyttä, jos yhtään kiinnostaa!  

Mirella Harju, liikunnanohjaajaopiskelija, mirella.harju@edu.redu.fi tai 040 939 19 07    


Kaikille ohjatuille tunneille voi tulla sekä vasta-alkajat, että jo pidempään kuntoilleet. Kaikki osallistuvat tunneilla oman kuntonsa mukaan. Ota mukaan tunneille sisäliikuntajalkineet, joustava asu ja vesipullo. Tunteja pidetään mahdollisuuksien mukaan myös ulkona. Tästä sovitaan aina erikseen. Ohjaajan ollessa estyneenä, ryhmien on mahdollista kokoontua omatoimisesti.

Liikuntapassi liikutaryhmiin ja lastentanssiin 30€/kausi ja kertamaksu on 3€. Eläkeläiset, työttömät, opiskelijat ja kunnan sekä Pelkosenniemen-Savukosken kansanterveystyönkuntayhtymän työntekijät/luottamushenkilöt puoleen hintaan. Maksetaan ohjaajalle paikan päällä käteisellä.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.


Tuntikuvaukset

Aamupäivätreeni
Alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osio ja tunnin lopuksi pitkät venyttelyt.

Ohjattu liikuntaryhmä
Reippaan alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osio ja sykkeen nosto. Tunnin lopuksi venyttelyt.


Kehitysehdotukset ja lisäinfot

Mirella Harju, liikunnanohjaajaopiskelija, mirella.harju@edu.redu.fi tai 040 939 19 07